fredag 19. oktober 2007

Titten tei!

Ja, ja folkens! Da sitter jeg her igjen, dampende heit i toppen fordi internetten er treig... Ja jeg vet at dette ikke er forst gang det blir nevnt, men jeg bare maa si det igjen... Internetten er umulig! Dermed basta. :) Jeg faar prove aa se paa dette som en trening... en taalmodighetsprove i aller hoyeste grad. :)

Jeg vil saa gjerne vise dere bilder! Masse bilder! Evt ET bilde... men neida, jeg faar vel kanskje se det som tapt og si som Margrethe sier... "Dere faar se bilder i april!" :) Saa det er bare aa glede seg til det altsaa... :)

Skulle gjerne skrivd masse mer, men tida mi er snart ute. I'll come back 4 U guys! ;-)

And as I would say it in English... "Thanks for taking a titt on my blog! ;-P"

1 kommentar:

Kay Amund sa...

Berre ver litt tolmodige, so fær en til å legge ut bilde.

Enten:
1) lag bilde mindre str i paint, so gjenge det raskere å legge dei ut.
2) bruk internettkafen på Garden City. Litt dyrere, men raskest i byen tru ej