mandag 7. januar 2008

Hei, hei folkens! Nå er det lenge siden sist! Siden sist vi snakkes har det skjedd så mangt og jeg vil bare nevne noe.

- Mamma og Pappa har vært i Uganda! De var på besøk hos meg fra 9.-16.des. Vi hadde en flott tid sammen og jeg tror de trivdes som plomma i egget.;-) Jeg synes det var helt fantastisk å se dem her, og jeg synes fortsatt det er helt uvirkelig...
Jeg vil også benytte anledningen til å oppfordre andre foreldre, familier og venner til å komme på besøk. Det er så absolutt verdt det!:-D

- "Staffet" på Focus Uganda hadde julefest, noe som ble en stormende suksess. Der debuterde også "Team Uganda" med sine kunnskaper innen munnspill (Maggie), sang, rytme og notestativ (Eirik og meg), dans, en dans innen sjangeren lyrisk, intens dans (Janki) - Dette var virkelig en høydare (om jeg nå må si det selv) og "Glade Jul" har aldri vært framført bedre.

- "Team Uganda" (pluss Solvår :-) hadde en ukes ferie på den nydelige øya Zanzibar utenfor Tanzania.

- Fra Zanzibar dro vi direkte til farlige Nairobi, ble der i 2 netter og ble deretter evakuert til Kampala

- Fra onsdag 9.jan blir det "Infield" i Uganda for alle Hald elever i Øst-Afrika

Ingen kommentarer: