tirsdag 4. september 2007

Ja, nå er det faktisk under en måned til vi er i Uganda! Jepp, det er ganske sprøtt å tenke på.:-) Jeg føler jeg har fortsatt mye å lære, og mange spørsmål som sitter ubesvarte i hodet. Og kanskje kommer de ikke til å bli besvart på før jeg står der i Uganda, midt i situasjonen der nettopp DET svaret kreves...

Vel, jeg får tenke slik at på en måned kan mye skje, kanskje jeg vil bli smartere, mer moden, mer forberedt, få større språkferdigheter og bli skikkelig "fit for fight!"

Jeg tenker ofte på forskjellige bibelvers når jeg blir litt bekymret over reisen og opphodet som ligger foran. To av dem finner du på forsida mi og her er et annet av dem:

”Herren din Gud er hos deg,
en helt som har makt
til å frelse.
Han gleder og fryder seg
over deg
og gir deg på ny sin kjærlighet.
Han jubler over deg med fryd.”

Sefania 3, 17

Og med dette verset vet jeg at Gud faktisk har en plan med meg her på Hald og i Uganda. Han har en nøye planlagt plan for akkurat meg, og han er stolt av den! Flaks for meg.:-) Og jeg trenger faktisk ikke å tvile på at jeg vil få et trygg og fantastisk år. Det er så godt å vite!:-)

2 kommentarer:

Ingrid's blog sa...

Glede meg t å følge med på bloggen din når dåkk reise!
D komme t å bli skam bra:)
ÅÅÅÅ, så heldige dåkk e!:)

Ingrid

Janki sa...

Yo yo. Team uganda goes wild! rock all over lizm:P 3 uka te vi drar. wehee, jeh=)